رشته سنتی آشی

50 هزار تومان

رشته های سنتی نان آستانه بهداستی بوده و شما میتونید با خیال راحت مصرف کنید.

دسته:

توضیحات

رشته سنتی برای آش

رشته انواع متفاوتی از فراورده های خمیری در نقاط مختلف دنیا با نام ها و اشکال گوناگون تولید می شوند. ماده اولیه و مهم این فراورده ها، آرد گندم است. این محصولات حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند و برخی از آنها با ترکیبات مغذی مانند فولات غنی شده اند. فراورده های خمیری معمولا تنهایی مصرف نمی شوند و ارزش تغذیه ای آنها بیشتر به موادی که همراه با آنها سرو می شوند بستگی دارد. از این فراورده های خمیری، رشته آشی و رشته پلویی و پاستا، در ایران رواج بیشتری دارند.
رشته آشی و رشته پلویی از جمله فراورده های خمیری کشور ما هستند. این محصولات به صورت سنتی و صنعتی تولید می شوند. البته امروزه در برخی از کشورهای صنعتی به ویژه ژاپن، تولید محصولاتی مشابه، مانند رشته فوری رواج دارد. این محصولات از مخلوط آرد گندم با آب و نمک به دست می آیند که پس از مرحله عمل آوری، توسط دستگاه های مخصوص برش خورده و آنگاه خشک شده و آماده مصرف می شوند.
تفاوت رشته آشی و رشته پلویی در این است که رشته پلویی نازکتر است و پس از خشک شدن، کمی تفت یا به اصطلاح بو داده می شود. ولی رشته آشی ضخیم ً تر بوده و کاملا خام تهیه و مصرف می شود. به همین دلیل رنگ رشته پلویی، تیره تر از رشته آشی است. امروزه برخی از واحدهای تولید کننده پاستا، علاوه بر تولید انواعماکارونی، رشته آشی و پلویی تولید می کنند.

 

رشته سنتی آشی چیه؟

فرآورده ای است که از مخلوط کردن آرد گندم (آرد ستاره درجه یک)، آب و نمک پس از طی مراحل مختلف عمل آوری به وسیله دستگاه تولید و سپس خشک می گردد. رشته آشی یکی از فرآورده های در حال تولید در شرکت برزین رشته می باشد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت رشته آشی به فروشگاه ما مراجعه نمایید. از رشته آشی در پخت سوپ، پخت آش رشته و … استفاده می شود.
مجموعه برزین رشته سعی کرده است تا با ارائه برترین کیفیت رشته های خوراکی، از جمله رشته آشی و رشته پلویی نام خود را بعنوان یکی از بهترین تولید کنندگان رشته آشی و رشته پلویی بر سر زبان ها بیندازد. این مجموعه تولید کننده و عرضه کننده رشته آشی می باشد. تیم ما با راه اندازی درگاه اینترنتی سعی دارد تا با فروش رشته های خوراکی با حذف واسطه ها مناسب ترین قیمت را برای فروش رشته آشی و فروش رشته پلویی در نظر بگیرد.

مجموعه نان آستانه

نان آستانه با تغییر در پروسه محصول برای شما محصولی ارزشمند در عین سلامت و خوشمزگی براتون آماده کرده.
نوش جان
رشته سنتی آشی

رشته سنتی آشی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “رشته سنتی آشی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *